اطلاعات مورد نياز براي سفر به بانكوك و سفر به پاتايا

۱۲۳ بازديد

اطلاعات مورد نياز براي سفر به بانكوك و تور بانكوك

سفر به بانكوك و تور بانكوك و تور تايلند هميشه براي مسافران هيجان انگيز بوده است. بانكوك پايتخت تايلند و بزرگترين شهر اين كشور است. اين شهر زيبا داراي ساختمان هاي بلند، كاخ هاي زيبا، معابد تاريخي، كلوپ هاي شبانه و خيابان هاي پر هياهو با انواع فروشندگان و دستفروشان محلي است. با اينكه شهر بانكوك هميشه داراي ترافيك سنگين و هواي نسبتا آلوده بوده اما از زيبايي طبيعي بي بهره نمانده و داراي مناظري بسيار سرسبز و زيبا با انواعي از گياهان گرمسيري است. مي توانيد از خيابان معروف و توريستي اين شهر به نام Khaosan ديدن كنيد. اين خيابان پر رفت و آمد داراي انواع فروشگاه هاي مختلف براي خريد با قيمت هايي ارزان و رستوران ها و غذاخوري هاي مختلف مي باشد. شهر بانكوك داراي تعداد زيادي معابد تاريخي زيباست از قبيل Wat Phra Kaew كه داراي زمرد بودا است. 

 

سفر به بانكوك و تور بانكوك

از ديگر ديدني هاي اين شهر مي توان به باغ وحش ها، پارك آبي و آكواريوم هاي ديدني و پارك فيل ها اشاره كرد. از مسابقات ورزشي محبوب در اين شهر مي توان به بوكس تايلندي و اسب سواري اشاره كرد. غذاهاي تايلندي با طعم هاي تند و آتشين بسيار معروف هستند. از فروشندگان و دكه هاي غذايي خياباني گرفته تا رستوران هاي مجلل در اين شهر، همگي انواعي مختلفي از غذاهاي خوش طعم تايلندي را سرو مي كنند. همچنين بانكوك داراي تعداد زيادي كلوپ هاي شبانه و بار با اجراهاي مختلف است. با توجه به وضعيت سنگين ترافيك در اين شهر، بهترين روش براي تردد در سطح شهر استفاده از قطارهاي هوايي و مترو است. يكي از تجربه هاي خوب و فراموش نشدني هم استفاده از قايق و عبور از كانال ها مي باشد.

سفر به بانكوك

 

محل اقامت در بانكوك

با يك جستجوي ساده در داخل همين سايت مي توانيد بهترين و مقرون به صرفه ترين هتل را براي اقامتتان انتخاب كنيد. در صورت هرگونه سوال در مورد تور تايلند ، تور بانكوك و هتل بانكوك با ما تماس بگيريد. با لبخند پاسخگوي شما عزيزان هستيم. 88808118

منبع: تور تايلند

 


 

10 اقامتگاه ساحلي برتر در تايلند

تايلند داراي جزاير گرمسيري بسيار زيبايي مي باشد. در اين ليست 10 اقامتگاه برتر ساحلي در تايلند را براي شما معرفي مي كنيم. با اينكه هتل هاي زيادي در تايلند وجود دارد، اما اين اقامتگاه هاي ساحلي در بين گردشگران محبوبيت بيشتري دارند. لوكس ترين اقامتگاه هاي ساحلي در ساحل Ko Samui و Phuket واقع شده اند. با ما همراه باشيد.

10. اقامتگاه ساحلي بو فوت Bo Phut Resort & Spa ****

اين اقامتگاه با محيطي آرام در شمالي ترين نقطه سامويي در خليج تايلند واقع شده است. 32 ويلا و 29 اتاق لوكس با سبك معماري تايلندي و امكانات متفاوت در اين اقامتگاه ساحلي وجود دارد. 

 

اقامتگاه ساحلي بو فوت Bo Phut Resort & Spa

9. مريدين خااو لاك Le Meridien Khao Lak *****

اين اقامتگاه ساحلي در 10 كيلومتري ساحلي بكر و در نزديكي جنگل هاي بسيار كهن واقع شده است. امكانات اين اقامتگاه شامل استخر، چشمه آب گرم، شش رستوران با منوهايي متنوع و امكانات ورزشي مي باشد. 

 

مريدين خااو لاك Le Meridien Khao Lak

8. اقامتگاه ساحلي ماي سامويي Mai Samui Beach Resort & Spa *****

اين اقامتگاه ساحلي در سواحل غربي سامويي واقع شده است. اقامتگاه ماي سامويي داراي 97 اتاق شيك و لوكس است. در چشمه آب گرم اين اقامتگاه مي توانيد از انواع ماساژ تايلندي لذت ببريد. 

 

اقامتگاه ساحلي ماي سامويي Mai Samui Beach Resort & Spa

7. سري پانوا ويلا پوكت Sri Panwa Villas Phuket *****

اين هتل در جنوي شرق پوكت واقع شده است و مشرف به مناظر بي نظيري از كيپ Panwa و سواحل زيبا آندامان مي باشد. مي توانيد در ويلاهاي يك خوابه و يا دو خوابه و يا سوئيت هاي خانوادگي اين هتل زيبا اقامت كنيد. تمام ويلاها شامل يك استخر مي باشند. 

 

سري پانوا ويلا پوكت Sri Panwa Villas Phuket

6. اقامتگاه كو يائو ايسلند Ko Yao Island Resort ****

اين اقامتگاه در جزيره Ko Yao در نزديكي پوكت در جنوب تايلند واقع شده است. اين اقامتگاه توسط سواحل زيبا و جنگل هاي بكر و جزاير غير مسكوني احاطه شده است. اقامتگاه كو يائو ايسلند داراي 23 ويلاي لوكس با سبك معماري سنتي تايلندي كه همگي مشرف به دريا هستند، مي باشند. 

 

 اقامتگاه كو يائو ايسلند Ko Yao Island Resort

 

5. ويلاي لوكس سندل وود Sandalwood Luxury Villas ****

اين اقامتگاه در جزيره سامويي واقع شده است. تمام 40 ويلاي اين اقامتگاه با طراحي منحصر به فرد سنتي و مدرن تايلندي، داراي تراس هاس مشرف به دريا و ساحل تايلند مي باشند.

 

ويلاي لوكس سندل وود  Sandalwood Luxury Villas

4. اقامتگاه ساحلي لايانا Layana Resort And Spa *****

اين اقامتگاه ساحلي لوكس در سواحل غربي Koh Lamta Yai واقع شده است و داراي سه كيلومتر ساحل ماسه اي سفيد بي نظير و استثنايي مي باشد. اين هتل، مشرف به مناظر زيبايي از دريا و جنگل است. از امكانات اتاق هاي اين اقامتگاه مي توان به ماهواره و تلويزيون اشاره كرد.

 

اقامتگاه ساحلي لايانا Layana Resort And Spa

3. اقامتگاه پاريسا پوكت Paresa Resort Phuket *****

اين اقامتگاه لوكس در ميان جنگل هاي گرمسيري واقع شده و مشرف به آب زلال آندامان است. اين اقامتگاه ساحلي تايلندي در پوكت داراي زيبايي هاي طبيعي و سواحل زيباي از جمله ساحل Pantong و Karon مي باشد. 

 

اقامتگاه پاريسا پوكت  Paresa Resort Phuket

2. كلبه هاي چوبي لانگ بيچ Long Beach Chalet ***

اين كلبه هاي چوبي در Koh Lantra در نزديكي ساحل Long و ساحل Klang Dao واقع شده اند و از نظر قيمت، مناسبترين اقامتگاه در بين اقامتگاه هاي ساحلي تايلند هستند. براي صرف نوشيدني ها مي توانيد از يك بار ساحلي موجود در اين اقامتگاه استفاده كنيد. همه 15 اتاق اين اقامتگاه مبله و داراي بالكن مشرف به باغ هايي زيبا هستند. همچنين اتاق ها مجهز به سيستم اينترنت بي سيم و تلويزيون مي باشند.

 

كلبه هاي چوبي لانگ بيچ Long Beach Chalet

1. بانيان تري سامويي Banyan Tree Samui *****

اين اقامتگاه داراي مجموعه اي از ويلاهاي خصوصي است كه هركدام استخر خصوصي خود را دارند. اين اقامتگاه در Koh Samui واقع و به سبك تايلندي طراحي شده است. اين اقامتگاه مشرف به صخره هاي سنگي و سواحل شني در خليج زيباي سامويي مي باشد. فاصله اين اقامتگاه تا فرودگاه بين المللي Koh Samui يك ساعت و نيم است. 

 

بانيان تري سامويي Banyan Tree Samui در صورت هرگونه سوال در مورد تور تايلند ، تور بانكوك و هتل بانكوك با ما تماس بگيريد. با لبخند پاسخگوي شما عزيزان هستيم. 88808118

منبع: تور تايلند

 


 

آب و هواي پاتايا

شهر پاتايا داراي سه فصل خنك، گرم و باراني است. فصل خنك از نوامبر تا فوريه ادامه مي يابد. از آنجايي كه در اين بازه زماني هوا معتدل و فاقد بارندگي است و آب و هواي پاتايا لذت بخش است. اين زمان از سال زمان، اوج سفر گردشگران به پاتايا و به عبارتي بهترين زمان سفر به پاتايا است. 

 

آب و هواي پاتايادر اواسط ماه مارس با افزايش دماي هوا، فصل گرم از راه مي رسد. در اين زمان از سال ميانگين دماي هوا 33 درجه سانتي گراد است اما رطوبت بالا باعث مي شود تا دما قدري بالاتر به نظر برسد و تا حدي آزار دهنده باشد. هر چه به اواخر آوريل و اوايل ماه مي نزديك تر مي شويم بارش هاي پراكنده، اندكي شرايط را قابل تحمل تر مي كنند. حدفاصل ژون تا اكتبر فصل پر بارش سال در پاتايا است. در اين فصل از سال دما اندكي نسبت به فصل گرم افزايش مي يابد و روزهاي باراني بيشتري مشاهده مي شود. سپتامبر و اكتبر پر بارش ترين ماه هاي سال در پاتايا هستند. در فصل بارندگي پاتايا تا زمان فرارسيدن دوره ي طوفان ها و سيلاب هاي محلي، همه چيز نرمال خواهد بود. در صورت هرگونه سوال در مورد تور تايلند ، قيمت تور تايلند و تور پاتايا با ما تماس بگيريد. با لبخند پاسخگوي شما عزيزان هستيم. 88808118

منبع: تور تايلند

 


 

شهر پاتايا تايلند

پاتايا تفريگاهي ساحلي واقع در شرق خليج تايلند و در فاصله 150 كيلومتري جنوب شرقي پايتخت است. عمده شهرت پاتايا به واسطه ي كلاب ها و بارهاي متعدد موجود در آن است. البته مقامات محلي اخيرا تلاش هايي براي ايجاد تفريگاه هاي خانوادگي نيز در سطح اين شهر نموده اند. اگر چه بيشتر مجردها جز گردشگران اصلي در اين شهر هستند اما برخي گردشگران به صورت خانوادگي نيز براي گذران تعطيلات به پاتايا سفر مي كنند. 

 

آشنايي با شهر پاتايا در سال هاي اخير تلاش هاي متعددي از سوي مقامات اين شهر به منظور بهبود وضعيت سواحل پاتايا صورت گرفته است اما هنوز هم سواحل اين شهر در سطح استاندارد پايين تري از ساير سواحل تايلند قرار دارند و توسعه شهري بسياري از زيبايي¬هاي طبيعي اين شهر را از بين برده است. تعداد بسيار بالاي هتل ها و مسافرخانه ها، دسترسي آسان از پايتخت و نزديكي به فرودگاه باعث شده عده اي از مردم ساير نواحي تايلند نيز براي گذران تعطيلات آخر هفته به پاتايا بيايند. آشپزخانه هاي پاتايا سالانه براي بالغ بر پنج ميليون توريست تدارك غذا مي بينند، غذاهاي متنوع و خوشمزه به فراواني در پاتايا يافت مي شوند. ساكنان پاتايا تركيبي از اقوام و مليت هاي دور و نزديك هستند. پاتايا بخش عمده اي از نوار ساحلي ناحيه "بنگ لومونگ" را شامل مي شود. سواحل شهر پاتايا عبارتند از؛ ساحل "پاتايا"، "ناكلوآ"، "جامتين" و ساحل "دانگتان". سواحل "جامتين" و "دانگتان" علاوه بر اينكه شكل بهتري دارند، براي گردشگراني كه به صورت خانوادگي سفر مي كنند فضاي مناسب تري دارند. در صورت هرگونه سوال در مورد تور تايلند ، قيمت تور تايلند و تور پاتايا با ما تماس بگيريد. با لبخند پاسخگوي شما عزيزان هستيم. 88808118

منبع: تور تايلند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.